منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

605

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ق.ظ
از مواردی که عذاب روحی روزانه من رو در پی داره بغض های هر شب دردونه برای سرکار رفتن منه
و علاقه دردونه به مدرسه رفتن، تنها به خاطر اینکه ساعات کمتری از وقتی که من نیستم رو خونه باشه، واقعا عذابم میده:(((
  • مک بس

نظرات  (۵)

شغلت چیه؟
پاسخ:
کارمند اداره دولتی
پیش کی میمونه وقتی شما نیستی؟ تنهاست خونه؟ 
پاسخ:
تنها که نه
تا قبل از این پیش مامانم بود، الانم باباش
وااا عذاب واسه چی؟ طریعیه دنبال راهی برای کم کردن تنهایی و بی حوصلگیش باشه دیگه 
پاسخ:
برای اینکه احتمالا اگر من خانه دار بودم دلش نمیخاست بره مدرسه:( اونم یکسال زودتر
احتمالت رو ولش کن 
چون قطعی نیست و احتماله 
پاسخ:
خب احتمالش نزدیک به یقینه، چون هیچ وقت نمیگه خوشحاله که میره پیش دوستاش، یا جو مدرسه رو دوست داره، یا معلمش رو
فقط خوشحاله که خونه نمیمونه
مدرسه هیچ‌وقت دوست داشتنی نیست. حالا الان بفهمه یا ده سال دیگه، زیاد فرقی نداره:)
پاسخ:
اتفاقا به نظرم خیلی فرق داره، گرچه به نظرم این که هیچ وقت دوست داشتنی نیست که کاملا درست نیست
البته نظام آموزشی ما مشکل داره که اینهمه رغبت اولیه بچه ها رو به حس ناخوشایند تبدیل میکنه
و دقیقا به همین خاطر هم من دوست داشتم دردونه هرچه دیرتر وارد این نظام بشه که نشد متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">