منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

607

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

و حساب بانکی من هک شد

به همین راحتی...



ضررمالیش یه طرف، شوکی که از این همه سادگی و بی فکری خودم بهم وارد شد یه طرف:(


  • مک بس

نظرات  (۸)

مملکته!!
پاسخ:
سلام
خوش امدین

با اینکه هنوز تو شوکم، ولی در جواب سوالتون باید بگم: بــــــــــــــــــــــــله:)
سلام مرسی

+ شما توی ایران زندگی میکنید مگه؟
پاسخ:
+با افتخار بله:)
خب پس حرفمو پس میگیرم
مملکته رو :)
پاسخ:
:)))
ایران زندگی کردم دیگه افتخار نداره 
وای چرا چی شد؟چطور شد؟
پاسخ:
میام وبت
  • ملکه بانو
  • ای واااای :((
    پاسخ:
    :((
    وای چطوری هک شد؟
    خب الان نمیتونی شکایتی چیزی کنی؟
    پاسخ:
    شکایت که میکنم ، ولی نمیدونم به نتیجه میرسه یا نه
  • صبورا کرمی
  • چرا هک شد؟چی شد هک شد؟ 
    پاسخ:
    در اثر اعتماد بیش از اندازه و بی مورد خودم، حساب بانکیم هک شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">