منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

608

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ق.ظ
هنوز بعد از دو سه روز منگم، دیشب خواب دزد میدیدم، امروز نزدیک بود تصادف کنم، دیروز از صبح در ماشینم باز بود تا وقتی رفتم سراغش، بعضی مراجعینم باید دوبار درخواستشونو بگن و ...

بقول خواهرم میگه خدا رحم کرده سرقت مسلحانه از تو نشده:دی
شاید به نظر شما هم آدم ضعیفی بیام که با یک هک حساب و سرقت از راه دور انقدر ذهنم و خودم درگیر شده باشه، البته مطمئنن از خستگی و فشار کاری زیاد این روزهام هم هست ولی
همه اینها رو گفتم که بگم
قدر امنیتی که داریم رو بدونیم، ذره ذره اش با ارزشه
و خدا حفظ کنه اونهایی که این امنیت رو برامون حفظ میکنن
  • مک بس

نظرات  (۲)

  • صبورا کرمی
  • عزیزم طبیعیه. سعی کن رو تنفس ت کار کنی ارامشت رو یواش یواش بدست بیار گلم...
    پاسخ:
    واقعا طبیعیه؟؟؟
    ممنون از راهنماییت
  • صبورا کرمی
  • پست امروزم رو بخون. منم هنوز استرس میگیرم بابتش😔
    اره تو آدم حساسی هستی عزیزم. ولی سعی کن یکم خونسرد و پوست کلفتی بشی
    پاسخ:
    خوندمش و ناراحت شدم
    و عمیقا درکت کردم:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">