منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

612

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۷ ق.ظ

- به آقای همسر اعتراض میکنم که چرا مارک غیرمعروف و ناشناخته یه خوراکی رو گرفته، و توجیه ایشون مثل همیشه اینه که باید همه چی رو امتحان کرد!!   داریم صحبت میکنیم که دردونه پشت من درمیاد که بابا مگه نمیدونی باید ایرانی بخریم، این چون ایرانی نیست نباید میخریدی! :)))



- خیلی ناشیانه از دردونه میپرسم کسی تو کلاستون هست که سریع تر از همه باشه، و زودتر از بقیه مشق هاش رو بنویسه؟؟ (معلم پیش دبستانی دردونه یه بار بهم گفت دست ورزی دردونه زیاد خوب نیست، به همین خاطر کمی حساس شده ام، گرچه معلم امسالش معتقده دردونه کارش عالیه)

دردونه میگه: من سعی میکنم سرمشق هام رو درست بنویسم، و رنگ آمیزی هام رو هم کامل کنم طوری که نه بیرون بزنه نه جای سفید بمونه، برام اصلا اول و دومی مهم نیست!!!

هم از ناپختگی حرف خودم خجالت میکشم هم از پختگی جوابش مشعوف میشم:)


  • مک بس

نظرات  (۶)

  • صبورا کرمی
  • کاش میشد عکس این دردونه رو ببینیم
    پاسخ:
    احتمالا توی یه پست رمزدار بذارم:)
    آخ که مشکل همیشگی من با مستر بر سر رستورانها و محلهای تهیه غذا!


    آفرین😊😊
    پاسخ:
    واقعا چرا اصرار دارن؟؟؟

    ممنون
  • ملکه بانو
  • چه جواب نقضی!!
    پاسخ:
    :)
    امیدوارم همیشه این تفکر رو داشته باشه
  • صبورا کرمی
  • مشتاقانه منتظرم 😊😍
    پاسخ:
    ممنون:)
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    ای ول بچه! خوشم اومد.
    پاسخ:
    سلام
    خوش امدین
    ممنون
    ما شالله به دردونه
    خدا ببخشه براتون
    پاسخ:
    سلام
    خوش امدین
    ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">