منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

614

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

وقتی تمام تمهیدات برای جلوگیری از بی قانونی کردن مراجعین رو می اندیشی، و مراجعین به روش خودشون دورت میزنن (مثلا) و بعد متضرر میشن و بعد هم شاکی!!!


بیشتر از یک ربع با چنین مراجع شاکیی بحث داشتم!!!!



پ.ن. حق بدین به کارمندها که گاهی اونطوری که مطلوب شما نیست، نباشن، مراجع قبلیتون شاید باعث این رفتاره

پ.ن.2. کلا فک کنم این که فکر کنید مراجع قبلیتون دلیل رفتار کارمند روبروتون باشه رو باید هشتک کنم:دی

پ.ن.3. قبول دارم که کارمند باید انقدر روی اوضاع تسلط داشته باشه که رفتار یه مراجع خیلی روی رفتار خودش تاثیر نذاره، خودم هم خیلی سعی میکنم، ولی گاهی بعضی بازخوردها غیرارادی میشه

  • مک بس

نظرات  (۳)

آیا کارمندها به مراجعین حق میدن که رفتار نامناسبشون ناشی از رفتارِ کارمند قبلی باشه؟!😉

مدتی بود میخواستم چنین پستی بذارم! 😁
نه از کارمندها. از تاثیر همدلیهایی که انتظار داریم و خودمون نداریم.
البته منظورم شما نیستیا! کلا دارم میگم. جامعه بهش مبتلاست. من هم.
پاسخ:
خب در مورد خودم فقط میتونم بگم که آره

بذار، بخونیم:)
منظورت همون "هرچه برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند"ه؟؟
  • صبورا کرمی
  • چنین مواقعی که مراجعه کننده قبلی من اعصاب کارمند رو به رو مو به هم ریخته من سعی میکنم با لبخند و آرامش و قدردانی با طرف صحبت کنم تا آروم بشه
    پاسخ:
    چه مراجع خوبی، آفررررررررررررررررین
    بعنوان یه کارمند میگم که خیلی موثره
    آره دیگه. همونه.
    البته بیشتر موقعیتهای خانوادگی مدنظرم بود. شاید بنویسم.
    ان شالله.
    پاسخ:
    انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">