منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

615

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ق.ظ
قبلترها هر لباسی جایگاه خودش رو داشت، هنوز هم تو ذهن ما جوان های قدیمی هر لباسی رو باید جایی پوشید
چرا این ذهنیت برای نسل جدید و به اصطلاح به روز نیست!!
تو محیط علمی لباس مهمونی میپوشه، تو اجتماع لباس تو خونه! تو مهمونی لیاس...
  • مک بس

نظرات  (۵)

حرمت اجتماعی کم شده!
پاسخ:
دقیقا
بعضی از رفتارها یا اخلاق ها در حد واژه هم گویا برای این نسل مفهوم نیست:(
فرد گرایی و خودخواهی جاشو گرفته. هرجور "من" می‌پسندم اصالت پیدا کرده.
البته همینا اگه برن آمریکا تمام تلاششون رو میکنن که اونجوری باشن که "اونها" می‌پسندن.
خود برتر بینی در اینجا، خود کم بینی در اونجا!
پاسخ:
درسته ، نسل جدید خیلییییییییی خودخواهه
واقعا در مقابلشون من گاهی کم میارم، خصوصا وقتی این اخلاق رو در قبال نزدیک ترین افراد زندگیشون هم دارن
و انقدر براشون نهادینه شده که حتی متوجهش هم نمیشن گاهی!
لباسِ محیط علمی! (این ادامه متنت بود! ) 
آره 
یه بر عوضی اند که برام جالبه الان این همه کلاس مشاوره راه افتاده و تند تند میرن کلاس تربیت فرزند ثمره ش میشه این واقعا؟.:| 
پاسخ:
شاید:)))
خب مشکل همینه که فراگیره، مشاورین و روانشناس هامون هم از این طرز فکر بی بهره نیستن
  • صبورا کرمی
  • چی بگم...
    درست میگی...
    پاسخ:
    ممنون بابت تاییدت
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    حرمت اجتماعی کم نشده. شعور اجتماعی کم شده. :)))
     عیب نداره گذراست. اینا هم به سن میان سالی میرسن م میفهمن اونایی که بهشون حرف میزدن بیراه نمیگفتن.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    به این که گذراست خیلی مطمئن نیستم، به نظر میرسه داره نهادینه میشه این طرز فکر و بدتر اینکه همین نسل سازندگان نسل بعد خواهند بود
    گاهی وقتی بعضی ارزش ها رو میبینم که برای نسل جدید دقیقا عکس جاافتاده، به این فکر میکنم چه ارزش هایی ممکنه برای من ارزش باشه در حالیکه نیست، و من خودم بی خبرم:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">