منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

617

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ق.ظ

انقدر این روزها برای جنین و نوزادان اطرافیانم مشکل پیش اومده و میاد، که جدا از بارداری ترس پیدا کردم:((


یه زمانی یکی (بماند کی) میگفت به درجه ای از پیشرفت در علم پزشکی رسیدیم که دیگه توی ایران جنین و نوزادی از دست نمیره!!

نمیدونم دقیقا منظورش کدوم ایران بود!

  • مک بس

نظرات  (۷)

پیشرفت در پزشکی با پیشرفت در استرس همراه بوده آخه!
پاسخ:
سلام
خوش امدین
نمیدونم درست متوجه منظورتون شدم یا نه، ولی اگه منظورتون اینه که این مشکلات غالبش نتیجه استرس داشتن مادره، خب تا حدی ممکنه درست باشه، ولی جنینی که تاشب قبل از تولد، ظاهرا سالمه و بعد مرده به دنیا میاد، یا جنینی که در راه تولد از دست میره، یا نوزادی که سالم به دنیا میاد و دوروز بعد فوت میشه یا ... اینا مشکلات استرس مادر نیست
اتفاقا اون قسمتش که دست مادره، رو میشه تاحدی کنترل کرد
ظاهرا سالمه و مرده به دنیا میاد؟ 
وای خدای من چه قدر وحشتناک 
استرس زن خانه دار رو میشه گفت که میتونیم مدیریت کنیم ولی برای زن شاغل به این راحتی نیست. با من موافقید؟ 
این رو اضافه کنید به آنتن ها و اشعه ها و...
پاسخ:
بله، تا شب قبل از زایمان قلب داشت و مشکلی نداشت، یا یکی حتی تا صبح هم حرکت داشت...
خیلیییییییییی وحشتناک، خدا واقعا به مادرهاشون صبر بده

قبول دارم، زن شاغل سخت تر میتونه مدیریت کنه، ولی حداقلش اینه (یعنی من اینطوری خودم رو آروم میکردم)که تاحدی که توانمه و میتونم مدیریت میکنم، بقیه اش با خدا
من از زمان بارداری و حتی الان قبول همه موقعیت های کاری و ارتقاء و .. رو با آسایش دردونه محک میزنم و تا حدی که اختیار داشته باشم آسایش خانواده رو مقدم میکنم

راستش میخاستم به همین برسم که به نظرم همین اشعه ها و آنتن ها و ...ست که کم کم داره اثراتش رو نشون میده
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    منم پارسال که دخترمو باردار شدم دو تا جنین مردن. یکیشون دقیقا موقع زایمان مادر مرد. نمیدونم...
    ولی خیلی بچه ها هم بودن که سالم به دنیا اومدن.
    پاسخ:
    سلام
    من گاهی که خیلی وحشت میکنم، به این فکر میکنم که با تقدیر که نمیشه جنگید، ولی باز اون ترسه ته دلم هست:(
    خدا دختر گلت رو برات حفظ کنه
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    منم زیاد دیدم

    خیلی شده خصوصا اینکه میگن قلبش تشکیل نشده و این چیزا!

    عجیبه واقعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکیل قلب برای ماه های اولیه است، و اگرچه دردناکه، ولی بااز بهتر از نه ماه انتظار بی ثمر، و تحمل رنج زایمان بی هیچ امیده:(
    عالی
    ممنون
    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">