منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

619

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

..

با اینکه همیشه سعی داشتم کوچکترین درخواستی از مامان نداشته باشم، و خودم از همون روز عروسی بنا رو بر استقلال کامل گذاشتم(با اینکه توی یه خونه بودیم)

ولی هنوزم گاهی از اینکه مامان در قبال من اینهمه دقیق دو دوتاش چهارتاس، دلم میگیره

گرچه مستاجر جدید خیلی سخت گیر تر از خودش باهاش برخورد میکنه ولی...

  • مک بس

نظرات  (۲)

خبببب به سلامتی جابجا شدین؟ مبارک باشه :)
پاسخ:
سلامت باشی
دو سه ماهی هست:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    این پستارو که میخونم یاد مادر خودم میوفتم که مادر بزرگم رو اوردن خونه خودشون و چقدر بعضی وقتا سر موارد اینچنینی اذیت میشن ولی نمیذارن کوچک ترین نارضایتی واسه مادربزرگم پیش بیاد

    مسلما اجر عظیمی داره
    پاسخ:
    سلام
    من همیشه با بزرگترهام مشکل دارم، اصلا قدرت نه گفتن بهشون رو ندارم، البته همه هم عادت کردند به این اخلاقم، و اگر غیر این باشم ناراحت میشن!:(
    من هیچ وقت حس نکردم خونه بابام خونه ی خودمه
    و البته مامان هم عادت کرد به این رفتارم
    الان مستاجر جدید از کوچکترین حقش که نمیگذره هیچ، زیاده خواه هم هست، ولی با همین اخلاقش هم قابل قبوله!!


    +امیدوارم داشته باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">