منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

626

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ

با همه درد و بیماریی که این دو هفته برمن غالب بود و عملا جنازه ای بیش توی خونه نبودم ولی باز به این نتیجه رسیدم که مقایسه زندگی خانم های خانه دار و کارمند، ظلم عظمی است.

  • مک بس

نظرات  (۸)

ظلم به کی؟؟
به بچه ها و خانواده  یا کسب و کار و آرزوها و توهمات زنانه؟
پاسخ:
ظلم به زن کارمند، البته شاید اگه از دید یه زن خانه دار هم در نظر بگیریم ظلم به هردو
متوجه منظورتون از توهمات زنانه نشدم، ولی بقیه مواردی که گفتین جزیی از زندگیی هست که من کلیتش رو منظورم بود
دو هفته استعلاجی؟ ! یا خدا چی کار شدی مگه؟ 
پاسخ:
آنفولانزا  از نوع شدیدش
که بهم نشون داد از لحاظ قوای بدنی خیلی ضعیف تر از اونی هستم که تصور میکردم:(
حالا بگو نتیجه بررسیت چی بوده؟
پاسخ:
واقعیتش اینه که من همیشه خودم و زندگیم رو با خانم های اطرافم مقایسه میکنم، نه از همه جهات البته، بیشتر از جهت خدمات و وظایفی که در قبال خانواده دارم، و همیشه خودم رو در کمبودها مقصر میدونم، ولی این چندروز به خودم حق دادم که در انجام کامل کارهایی که دوست دارم برای خانواده بکنم(حتی اگه به معنای شرعی یا عرفی وظیفه ام نیست) موفق نباشم
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد جانم. خوبی الان؟ همون آنفولانزا بود؟


جز خانه‌دارهایی که حسودن و چشم ندارن سر کار بودنِ بقیه خانم‌ها رو ببینن کسی زندگی‌ها رو مقایسه نمی‌کنه خیالت تخت ^_^
پاسخ:
ممنون عزیزم، این واقعا بهترین دعاست،به همراه دعای برای عاقبت به خیری:)
شکرخدا، بهترم، آره، گرچه این اواخر سیستم گوارشم رو هم درگیر کرد!


و جز مامان من و البته خود من:دی
:(((
عجب ضایع شدم!
مامانت با شاغل بودنت مخالفن؟
خودت که حساب نیستی چون آدم هرجا باشه خودشو با موقعیت دیگه مقایسه میکنن.
پاسخ:
چرا عزیزم؟؟ اتفاقا قوت قلب دادی بهم، چون علاوه بر دید خودم، گاهی تصور میکنم از بیرون هم این مقایسه صورت میگیره و بیشتر اذیت میشم که تو به کمکم آمدی:)))

نه مخالف نیستن، ولی همیشه ما رو با اطرافیانی مقایسه میکنه که خانه دار هستند و تقریبا همیشه شاکیه:(
من اصلا موقعیت های زندگی دیگران برام مهم نیست، حتی اطرافیان من که اکثرا خانه دار هستند و دررفاه نسبی بیشتری نسبت به ما زندگی میکنن، ولی برام ذره ای اهمیت نداره، ولی در مقابل مثلا میرم خونه ای که همه چی مرتبه، نگاه نمیکنم که خب خانم اون خونه خانه داره، فوری با خونه نامرتب خودم مقایسه میکنم، یا میبینم مادری بچه اش رو هرروز مثلا پارک میبره یا گردش، فوری با خودم که که در اثر خستگی نمیتونم اینکارو بکنم مقایسه میکنم و ...
آره منم منظورم پاراگراف آخرت بود. چون ادم دوست داره از پس کارهایی که احساس میکنه مسئولیت هستن به خوبی بربیاد. آدم آرمان گرا همیشه خودشو با بالاتر از خودش مقایسه میکنه. چه تو جزئیات و چه تو کلیات. و به قول شما، مهم نیست که اونم خانه‌داره یا نه، مهم اینه که فلان کار رو بهتر انجام میده.
پاسخ:
دقیقا
  • مردی بنام شقایق ...
  • مقایسه کار بدیه
    کارمندی ایضا
    کارمندی خانمها ایضا *_^
    پاسخ:
    صحیح است
    اتفاقا بر عکس ظلمی که زن کارمند به خونه ش، خانوادش، همسرش، بچه هاش و خودش میکنه اونم با کار کردنش و صرف خودش برای کار و غافل بودن از همه اونایی که داره بهش ظلم میکنه!

    توهم زنانه، همین توهم پیشرفت و دلایل زن ها برای کار کردنه، کلی تو وبم مطلب راجع بهش هست، لابد خوندیشون!
    پاسخ:
    توی این زمینه خیلی بحث هست، که اینجا مجالش نیست
    من با اینکه خودم کارمندم، ولی موافق یا مخالف صددرصدی کارکردن خانم ها نیستم.
    توهم؟!! این کلمه هم به نظرم کاملا درست نیست.، البته در موقعیتی که زن خودش رو کامل وقف پیشرفت های کاریش کنه و به قول شما غافل باشه از سایر نقش هاش و وظایفش، به نظر کلمه درستی میاد.

    در مجموع به نظرم هر کسی باتوجه به شرایطش و همه جوانب زندگیش تصمیم میگیره، و براساس اون شرایط این تصمیم رو صحیح یا غیرصحیح باید سنجید

    راستش رو بگم ،نه!!! با توجه به شرایط و درگیری های ذهنی ام، ترجیح دادم اون مطالب رو نخونم:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">