منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

627

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

اینکه وقتی کارمون دارید حالمون براتون مهم بشه، حس ناخوشایندی به آدم میده                حتی برای شما خواهر عزیزم!

  • مک بس

نظرات  (۶)

  • صبورا کرمی🦄
  • بلیا بانو :/
    پاسخ:
    نمیدونم فقط چرا نمیتونم این حسم رو منتقل کنم تا حداقل تکرار نشه این ماجرا
    الان کاری ازم خواسته فی نفسه چندان مشکل نیست، ولی با این تفکرات برام مثل کندن کوه احد شده!
    😂😂😂😂😂😂😂😂 وسط دارت! صد امتیاز! 
    پاسخ:
    کدوم قسمت صدامتیاز؟
    اینکه هنوز توی این سن بلد نیستم احساساتم یا انتظاراتم رو به شیوه صحیح بیان کنم:(

    گرچه تجربه نشون داده بهم که چون از لحاظ سنی کوچکتر هستم، باید جانب احترام رو رعایت کنم، و گرنه هم حرفم رو زدم، هم دلخوری پیش امده، و هم اون خواسته برآورده نشده!!!
    اره واقعا.یعنی هیشکی به من زنگ نمیزنه ها ولی وقتی میزنن فقط کارشون گیره 
    پاسخ:
    این رفتار از اقوام درجه یک واقعا آزاردهنده است، وگرنه من خیلی ها که باهام تماس میگیرن بلافاصله بعد از احوالپرسی میگم جانم؟؟  که خیلی هم برای بیان خواسته اش معطل نشه:/
    تمام دو هفته ای که من بیمار بودم  این خواهرم فقط چندبار پیام داد سرکاری(چون سرکارم میتونم براش کارش رو انجام بدم) و من هر سری گفتم نه
    و هر سری هم پیامی پشت سرش نیومد که مثلا اااااااا، چطور؟؟    یا مثلا بهتر نیستی مگه؟ یا ...
  • صبورا کرمی🦄
  • دیروز داشتم به یکی از بچه ها میگفتم. به شوخی هم شده حرفتون رو بزنید یا ناراحتیتون رو واضح بروز بدید
    پاسخ:
    مشکل من همین جاست، خیلی دیر از کسی آزرده خاطر میشم و وقتی هم شدم و به حدی رسید که بروز خارجی پیدا کنه، اصولا لحنم جدی و پراز شکایته!
    یه بنده خدایی میگفت این خصوصیت مشترک متولدین ماه تولد منه! نمیدونم چقدر حرفش مستند بود:دی
    جوابت چیه دختر؟ تمام پستت 

    خیلی به بزرگتر و کوچکتری ربط نداره من بزرگ تو خانواده مون هستم اما جفت خواهرام فقققط وقتی بهم زنگ میزنن که کارم داشته باشن یبارم که به خواهر دومی گفتم گفت خوب حالا بگم یا نگم! 
    پاسخ:
    آهان، ممنون
    اصلاح شد:)

    آره درست میگی، بیشتر به اخلاق خود آدم بستگی داره
    البته یه موضوع دیگه هم هست اونم اختلاف سنیه، مثلا من با خواهر قبل خودم که هردو هم بچه تقریبا همسن داریم بیشتر میتونم صحبت کنم تا خواهرم که که داماد داره و.. یا خواهرام که همکارن خیلی حرف بیشتری با هم دارن تا با من
    ولی صرف احوالپرسی خب زیاد با هم در تماس نیستیم، چون همه مون کارمندیم با مشغله زیاد، ولی خب در بیماری قضیه متفاوته
    منم احتمالا اگه تازه بیمار نشده بودم و بی مهریشون از ذهنم رفته بود الان شاید این پست رو نمیذاشتم:دی
    من و خواهرام همسنیم اونا زنن من دختر
    پاسخ:
    اووووووووه، شما که شرایطت کاملا متفاوته، اصلا خواهر مجرد داشته باشی نعمت عظمایی داری:)))
    که من ازش بی بهره ام
    و میتونم بگم یک هزارم کارهایی که من در دوران مجردی برای خواهرهام کردم، اونها برام انجام ندادن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">