منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

628

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

بعد از ازدواج نه تنهابه مرور تحت تاثیر اخلاق همسر قرار میگیریم، اخلاقیات خانواده همسر هم به تدریج در اخلاقیات ما تبلور پیدا میکنه!!


  • مک بس

نظرات  (۶)

چه خوب!

ولی خیلی ها برای عدم بروز این تبلور، مقاوت و تخاصم رو پیشه میکنن!!


پاسخ:
این اهمیت بیش از حد انتخاب همسر رو میرسونه

به نظر من حتی اگر این روند رو پیش بگیریم، باز هم ناخودآگاه متاثر میشیم، گرچه مطمئنا این تاثیر تا حدی دوطرفه است
  • صبورا کرمی🦄
  • کاملا قبول دارم


    پاسخ:
    جالبه که من تازه متوجهش شدم:(
    گرچه با یه دودوتای ساده هم میشه بهش رسید، وقتی ازهمسرت تاثیر میپذیری به طور غیرمستقیم از خانواده اش تاثیر پذیرفتی
    و البته من بیشتر منظورم اخلاقیاتی بود که گاها جنسیتیه، یا به هردلیل دررفتار همسر نمود چندانی نداره
  • پیـــچـ ـک
  • من اینقدر دلم میخواد مثل خانواده شوهرم منظم بشممم!
    خدا کنه اینی که میگید باشه!
    سلام
    پاسخ:
    سلام
    میشین کم کم، بدون اینکه حتی متوجه باشید، و البته که کاملا نه:))
  • ملکه بانو
  • دقیقا
    پاسخ:
    :)
    دقیقا همینه. کاش فقط اخلاق خوبهاشونو گلچین کنیم.
    پاسخ:
    امیدوارم
    این روزها هی فکر میکنم کدوم اخلاق خانواده همسر منو متاثر کرده!

    متن کوتاه و زیبا

    هیچ وقت
    یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
    ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">