منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

629

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

شما تا چه حد به بچه ها اجازه میدین کنارتون فیلم یا سریال ببینن؟!!

به جرات میتونم بگم در این سالهای مادرانه ایم به تعداد انگشت های دست فیلم و سریال ندیدم (البته مقتضای سن و سالم:دی)

گاهی فیلم ها یا سریال های مناسبتی یا با موضوع خاص رو خیلی دلم خواسته ببینم ولی با توجه به اینکه دردونه همیشه اینطور مواقع کنارمه، از دیدنشون منصرف شدم، نمونه اش سریال مختار و فیلم چ، تنگه ابوغریب و ...


نمیدونم تا چه حد کارم درسته، چون مطمئنن زمان زیادی نخواهم توانست  مانع  دیدن صحنه هایی که به هر دلیل به نظرم براش مناسب نیست باشم، و حتی گاهی فکر میکنم این رفتار من حساس تر و آسیب پذیرترش میکنه

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • ملکه بانو
  • منم دقیقا همین کار رو کردم و به نظرم کاملا کا درستیه
    پاسخ:
    ما الان که دردونه مدرسه میره و بچه های اسامی سریال های مختلف رو میگن دوست داره که ببینه، و دیدن همان و ...
  • ملکه بانو
  • خوب بگو هر خونه‌ای یه قانونی داره. یا بگو دیدن این فیلما برای روحیه لطیفت خوب نیست. یا چنین چیزایی
    شبا زود نمی‌خوابه؟
    پاسخ:
    میدونی که تاثیر همسالان خیلی دیر از بین میره
    بستگی به این داره که خواب ظهر داشته باشه یا نه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">