منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

636

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ق.ظ
این روزها که دردونه تقریبا هرروز یه اخلاق جدید، یه حرف جدید، یه رفتار جدید از خودش بروز میده، به نظرم میرسه که هرچقدر هم تلاش کنم در آینده ای خیلی نزدیک از سرعت رشد دردونه عقب خواهم موند، و احتمالا با همه تلاشم برای به روز  نگه داشتن اطلاعات و طرز فکر و نگرشم، در دوران نوجوانیش باز هم نخواهم توانست به درستی درکش کنم
  • مک بس

نظرات  (۴)

  • مردی بنام شقایق ...
  • باید سپردشون به خدا 

    (هرچند این به معنی کم کردن تلاش ها نیست ولی خب ماها هر کاری هم بکنیم از بچه ها عقب تریم. همونطور که والدین ما از ما عقب تر بودن)
    پاسخ:
    دقیقا، اینکه تصور کنی میتونی بچه ات رو همه جوره ساپورت کنی اشتباه محضه

    (درسته ولی قبول دارین سرعت این تغییرات داره سرسام آور میشه)
  • مردی بنام شقایق ...
  • بله قبول دارم
    برا همین گفتم بهشون نمیرسیم


    تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که بیس کار رو تو وجودشون بذاریم. (ینی هستا! فقط کافیه خرابش نکنیم)
    این کار هم تنها راهش اینه که خودمون چیزایی که میخوایم بچه هامون رعایت کنن رو رعایت کنیم چون فقط می بینن و یاد میگیرن
    کاری به حرفای ما ندارن :)
    پاسخ:
    خودسازی، خودسازی، خودسازی
    هر کودک یک انسان کاملا مستقله.
    سخت بشه اینو پذیرفت...
    پاسخ:
    فکرینگ:)
    دقیقا منم نگرانم تو نوجوونی بهش نرسم

    میترسم یه چیزای جدید بیاد، منم که کلا مخالف چجوری باید با این چیزا برخورد کنم، همش میگم فوقش تا شیش سالگی منعش کنم نشونش ندم بعدش چس دست بچه ها تومدرسه ببینه بعد چیزای جدید حتی ادبیات جدید ....

    ی وقتایی که این بچه مدرسه ای ها سوار اتوبوس میشن خیلی دقت میکنم ببینم چه مدلی باهم حرف میزنن چی میگن ...

    خدا خودش رحم کنه، استرس تربیت بچه خیلی زیاده، اینجاست که میگن تربیت چند تا بچه خیلی راحت تر از یه بچه است چون بچه ها همپوشانی و هم افزایی دارن ولی تک فرزند معمولا خودمحوری داره 
    پاسخ:
    من تقریبا مطمئنم:(
    درمورد تربیت چندتا بچه هم ممکنه راحتی هایی داشته باشه، ولی نمیشه منکر سختی هاش هم بود، به شخصه ترجیح میدم یک بچه درست تربیت کنم (در حد توانم) تا چند بچه ی مشکل دار  البته این اصلا کلی نیست من فقط درمورد خودم میتونم نظر بدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">