منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

637

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

هر ده دقیقه کج خلقی صبح های دردونه به اندازه یک ساعت و حتی بیشتر کار فیزیکی از من انرژی میگیره

و شما تصور کن که گاهی صبح ها بیشتر از یکساعت بدخلقه و من بعد از رسوندنش به مدرسه تازه میرم سرکار...


این روزها عجیب از لحاظ روانی و جسمی کم میارم:(

  • مک بس

نظرات  (۳)

چقدر موافقم:))
باید تلاش کنیم روی خودمون تا کمتر اذیتمون کنه این موضوع
پاسخ:
گاهی فکر میکنم نکنه لوسش کردم:(
هرچقدر من سعی میکنم آروم باشم اون در مقابل کوتاه نمیاد، و این قضیه لحظه به لحظه آستانه تحمل منو کم میکنه، و وقتی رفت سرکلاس و من نشستم تو ماشین، دقیقا انگار از جنگی نابرابر برگشتم
وقت های دیگه هم همینه، ولی چون در قبال ارامشم ، آرامشش رو میبینم حالم بهتر میشه، ولی صبح ها حال خوبش رو میبره سرکلاس و من با ذهنی آشفته راهی کار میشم
همچین میگم صبح ها، انگار سر صبح میام سرکار:/ دیروز که ساعت یازده اومدم:(
راستش برام قابل درک نیست.
پاسخ:
چطور؟!!!
شاید بی‌رحم به نظر برسم ولی من نهایت مدارا کردنم با بدقلقی‌های بی‌خودی و الکیِ بچه‌ها واگذار کردنِ مسئولیت‌ها به خودشونه.
شاید کلافه هم بشم ولی کم پیش میاد. مثلا پسرک فردا کنفراس(!) داره و در مورد آماده شدن و ارائه‌ش کاملا بدقلقی میکنه. بهش گفتم خودت با مربیت صحبت کن و بگو نمیخوام ارائه بدم.
غالبا تزم اینه که مشکل خودش رو خودش باید حل کنه. منم کار خودم رو میکنم: کمک به آماده‌سازیِ ارائه.

+باید ببینم منظورت از بدقلقی چی بود!
پاسخ:
بی رحم؟ نه اصلا -هرکسی روشی رو به کار میبره
و من اخیرا متوجه شدم روش تربیتیم غلط بوده:(

+نمونه هاش رو قبلا تو پستی که درمورد مدرسه رفتنش نوشته بودم گفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">