منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

641

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تاحالا به این فکر کردین که رزق و روزی فقط مادی نیست؟ رزق و روزی معنوی و فکری هم هست، که من خودم به شخصه هیچ وقت برای فراخ شدنش دعا نکردم:(

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • خرید لوستر مدرن
  • اره.ان شالله نصیب همه بشه از این روزی ها
    پاسخ:
    انشاءالله
    بله، گوشه ذهنم بوده موقع دعا کردن
    پاسخ:
    چقدر خوب
    من برای یه رسیدن به یه سری خواسته ها دعا میکردم، ولی اینکه هروقت دعا برا افزایش روزی کنم یاد رزق معنویم هم باشم نبوده
    از حالا زیاد دعا کن :)
    البته همین دعاهایی کهمیخونیم همه ش برای افزایش رزق معنویه دیگه. :)
    پاسخ:
    انشاءالله
    آره درسته، ولی اینکه به طور خاص برای افزایش رزق و روزی معنوی دعا کنم یادم نمیاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">