منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

648

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ق.ظ
دردونه یه برگ از گیاهمون رو نشون میده که مثلا خودش کنده شده، تقریبا بدون واکنش خاصی از کنارش میگذرم
موقع آب دادن گلدون بهش میگم باید مراقب باشیم گیاه صدمه نبینه گاهی قهر میکنه و دیگه رشد نمیکنه
فوری میگه: نمیشه ما هم با کسی قهر کنیم دیگه بزرگ نشیم؟!!!!!!!!!!!!!
اخه من نمیخام بزرگ شم، ازدواج کنم، بعد بمیرم!!!


+بعد از تقریبا ده دقیقه میگه: میدونی مامان من رفتم برگ هاشو نوازش کنم یکیش کنده شد.
  • مک بس

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    آخی

    چه قشنگ گقته :)


    +
    بازم خوبه رفته نوازش کنه :)

    دختر ما گیاه مورد علاقمو گاز گرفت قشنگ جوونه سر شاخه اش رو خورد خلاص!
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا کدوم جمله اش قشنگ بود:)

    + اینکه دقیقا خواسته چه کار کنه رو خودش میدونه و خداش:)
    دختر ما هم هی میخواست تست کنه (فکر کنید شش سال و نیمه است و علاقه داشت گیاه رو تست کنه!!) و کلی کار دیگه که برخیش رو من منعش کردم برخیش هم  احتمالا حتی به گوش من هم نرسید:))
  • مردی بنام شقایق ...
  • نمیشه ما هم با کسی قهر کنیم دیگه بزرگ نشیم :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">