منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

651

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ق.ظ

تا حالا با کسی برخورد داشتین که از حرف هاتون، نوشته هاتون و حتی گاهی رفتارتون، فقط اون قسمت هاییش رو که دوست داره بشنوه، بخونه، و ببینه، انقدر که گاهی اصلا پیام اصلی منتقل نشه؟!!!!

و غیر از اینه که این معضل شما رو در مقابلش محتاط میکنه و ترجیح میدین دیگه نه حرف بزنید نه بنویسید؟!!

حالا تصور کنید این شخص یکی از اشخاص کلیدی زندگیتون باشه، در چنین موقعیتی باید چه کرد؟:(

  • مک بس

نظرات  (۵)

بله دقیقا این مشکل رو با مستر داشتم مدتهااا. ولی مدل حرف زدن و اقداماتم رو اصلاح کردم. جوری که مطمئن بشم فهمیده. هنوزم با مامانم این مشکل رو دارم! :/
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟ من همیشه و البته از روی پست هات، مستر رو یه شنونده واقعی میدونستم و میدونم
میشه از اقدامات اصلاحیت بگی
مامان من که ... انقدررررررررررر باحاله، که مثلا یه هفته خونه خوابیدی نیومده دیدنت، بعد یه هفته زنگت میزنه احوالپرسی، خداشاهده :دی به دقیقه نکشیده طوری بحث عوض میشه که من هی عذرخواهی میکنم !!! :))
  • صبورا کرمی🦄
  • باید کم محلی کرد. دیگه کلا نه چیزی گفت و نه برخوردی کرد. وقتی اعتداضی شکل گرفت همین توضیحاتو بهش داد
    پاسخ:
    درسته، ولی وقتی یکی از اعضای اصلی زندگیت باشه خیلی سخت میشه، و البته تبعاتی هم به دنبال داره
    توضیح هم وقتی کارگره که شخص ایرادش رو بپذیره
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بله تا دلتون بخواد

    اگه فرد کلیدی نباشه باهاش ارتباطمو میکنم حداقل ترین حالت ممکن (ینی همین الان با رئیسم دقیقا اینجوری ام :))9 )

    اما اگر نزدیک باشه بسته به موقعیتش یا کوتاه میام یا واقعا میرم باهاش حرف میزنم خصوصا تو حیطه خونواده و همسر

    تا حالا پیش اومده که گفتم فلانی یه جوری برخورد کردی که تو فلان مورد میترسم باهات حرف بزنم اصن! (البته تاکید میکنم بستگی به موضوع و موقعیت و طرف مقابل داره ها!‌نمیشه یه نسخه واحد استفاده کرد برا همه)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    درسته، فکر کنم دیگه این خصوصیت داره جزو اخلاق جامعه میشه
    ولی همونطور که گفتین وقتی شخص کلیدی نیست انتظارات آدم متفاوته و راه حلش هم
    ولی وقتی نزدیکه واقعا مشکل ساز میشه، یعنی من کلا تعریف وقایع، و درددل کردن و حتی راه حل پرسیدن رو بیخیال میشم یا انقدر سانسور میشه که چیزی از اصلش نمی مونه:(
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • آره زیاد داشتیم
    اگه کلیدیه که فقط باید مراعات کنی پیشش
    اگه کلیدی نیست رهاش کنی
    پاسخ:
    این مراعاته هم داره باعث میشه خیلی از حرف هام تلنبار بشه، هم خیلی از مسائل حل نمیشه، و در عین حال همیشه شنیده میشم!!!!
  • لیلی بانو
  • اگه اشخاص مهم زندگی باشن باید نحوه ی ی تعامل رو تغییر بدیم
    ولی اگر مهم نباشن من ازشون فاصله می گیرم چون اعصاب اضافی ندارم :))
    پاسخ:
    میشه توضیح بدی چطور تعامل کنم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">