منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

652

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ق.ظ

دردونه کارتون علاءالدین رو دیده، یکی دوتا سوال که درموردش پرسید، ازش پرسیدم اگه قرار باشه تو سه تا آرزوت برآورده بشه چی میگی؟

یه کم فکر میکنه

اولین آرزوش اینه که خودش و من و باباش توی همین سن بمونیم!!! دوست نداره بزرگ شه و ما هم پیر و ...

 

خوشحالم که طبق پیش بینی من اولین خواسته اش تبلت نبود! و متعجبم از اینکه تقریبا سه دهه زودتر از من از بالارفتن سن و پیرشدن فراریه!

پ.ن. آرزوهای دومی و سومیش بار دوم که ازش پرسیدم متغییر بود:دی

  • مک بس

نظرات  (۴)

:)

  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • بچه ها همه فوبیای پیری پدرومادرشون رو دارن، یکی میگفت بچم همش گریه میکنه از یادآوری پیری ما

    پاسخ:
    واقعا؟؟؟ من برام عجیبه که دردونه توی این سن این ترس رو داره
    چون من خودم قبلا یعنی حتی تا قبل از فوت بابام چنین ترسی نداشتم
    بچه های الان باهوشن یا من...؟:دی
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • بلا از زندگیت دورباشه عزیزم

    خوش باشی همیشه

    پاسخ:
    ممنون عزیزم، و الهی برای خودت هم مستحاب باشه
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    چه آرزوی خوبی :)))

    پاسخ:
    سلام علیکم

    کاش دست یافتنی بود! البته قسمت آخرش:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">