منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

654

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ق.ظ

یکی از روش های خلاقانه آقای همسر اینه که

مساله ای رو مطرح میکنه یا برای مساله ای راه حل میخواد، و من با گذشت تمام :) در هر دو صورت راه حل ارائه میدم    و ایشون در کمال خلاقیت همه راه حل ها رو امتحان میکنه، غیر از راه حل من

 

 

پ.ن. مدیونید اگر فکر کنید در این شرایط غیر از تحسین میزان بالای خلاقیتشون کار دیگه ای میکنم:))

  • مک بس

نظرات  (۳)

افرین :)

پاسخ:
به من یا ایشون؟ :)

به شما

پاسخ:
سپاس
  • مردی بنام شقایق ...
  • مشورت گرفتن الزامی در اجرای مورد مشورت داده شده ایجاد نمیکنه که :)

     

    همین که شما ایشون رو در خصوص سایر ابعاد مسئله روشن میکنید این خودش اصل هدف مشورته

    پاسخ:
    بله ولی اشتیاقی هم در مورد ادامه مشورت باقی نمیذاره:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">