منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

655

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ب.ظ

قبلا تمیز کردن آشپزخونه سخت ترین قسمت کارهای خونه بود برام،الان با کمی ارتقاء جایگاهش رو داده به اتاق دردونه

به معنای واقعی نفس گیره:/

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    آخ آخ آخ‌ آخ

     

    ما علاوه بر این مشکل یه مشکل ثانویه هم داریم اونم اینکه اتاق دخترا مشترکه و وقتی میشه میدون جنگ هیچکدوم گردن نمیگیرن مسئولیتشو :)

    حنانه میگه زهرا میریزه زهرا هم که هیچی نمیگه فقط میریزه :)))

     

    منم ناچارشون میکنم خودشون جمع کنن اتاقشونو هر چند شب یبار.

    پاسخ:
    سلام علیکم

    ای جانمممم به زهراخانم:*

    والا من اخلاق دردونه رو تازه سرتمیز کردن اتاقش متوجه شدم، یعنی دو هفته اگر هرروز بهش تذکر بدی که اتاقت رو باید جمع کنی هرروزش یا مریض میشه یا درس خوان میشه و میره سراغ کتاب و دفتر و ... و کلا به بهونه ای مثلا ذهنتو منحرف میکنه
    مگر اینکه خودم هم باهاش برم که در اون صورت هم من کل اتاق رو تمیز میکنم اون فقط میزشو مرتب کرده اونم به سبک و سیاق خودش که این دفترو لازم دارم عصر، این جامدادی رو فردا لازم دارم اینو پس فردا و .. اگرم بمونم منتظر که خودش آروم آروم تمیز کنه، روزم که شب شده هیچ، اخرشم اتاق مرتب نشده
  • مردی بنام شقایق ...
  • خخخخخخخخخخخخخخخ

     

    وقتایی که حال کار ندارن من سریع یه بازی راه میندازم که مثلا کی زودتر میتونه این اسباب بازیارو بریزه تو جعبه اش یا کی زودتر میتونه این لباسارو بذاره تو کشو

     

    خلاصه میگیرمشون به بازی تا ته همه چیو جمع میکنن بیچاره ها

     

    ولی خب الان کوچیکن میشه به بازی گرفتشون

    بزرگتر که میشن هم میزان استقلال و سرپیچیشون بیشتر میشه هم یادمیگیرن چطوری بپیچونن و قص علی هذا :)))

     

    خدا صبر بده به مادرا فقط ^_^

    پاسخ:
    دقیقااااا
    ما قبلا بازی چی مال کجاست رو بازی میکردیم، خوب جواب میداد
    الان دیگه بقول شما جواب نمیده، نهایت تدبیرها به کشوهای پراز لباس مچاله شده و کمد پر از وسایل به هم ریخته و قروقاطی منتهی میشه:(
  • مردی بنام شقایق ...
  • پس دیگه لازمه از لوازم کمک آموزشی استفاده کنید
    تصویرش تو این پست هست

    البت برا جوونا گذاشتم که آشنایی ندارن

    شما که خودتون استادین :)))

     

    http://shaghayegh313.blog.ir/1398/06/06/%D8%AA%D8%A7-%D9%87%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF

     

    و من الله توفیق ^_^

    پاسخ:
    بله خاطرم هست
    راهکار دادین ولی از نتایجش تصویری رو نکردین
    ما همچنان منتظریم

    وفقکم الله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">