منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

669

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ق.ظ

فکر کنم سواد من نم کشیده، یا خیلی اطلاعاتم قدیمی شده، یا کلا آپدیت نیستم و علمی و... از این حرفها، یکی که اینطوری نیست این مسئله رو برای من توضیح بده که:

دانشجوی عرب زبانی که برای انجام کارهای رومزه اش مشکل داره چطور در دانشگاه های ما در سطوح عالیه ، اون هم در رشته های تاپ مدرک میگیره؟ بعد اینا چطور دوره ای رو که دانشجوهای خودمون حداقل دوسال تموم میکنند بعضا با بهترین نمره ها و در یک سال به اتمام می رسونند؟

اساتید انقدر عربیشون یه هو خوب شد؟ دانشجوها زبان فارسیشون در حد علمی خوبه، و مکالمه روزمره رو فقط بلد نیستن؟!!!

اساتیدمون انقدر به زبان اصلی تسلط دارند که به زبان اصلی تدریس میکنند، و دانشجوها هم انقدر مسلطن که متوجه میشن؟!!

اصلا اساتیدمون و دانشجوهای غیرایرانی یه هو نخبه شدن؟  البته دانشجوها محتمل تره چون اساتید همون قبلی ها هستند، با همون سوابق بالا، و همون اخلاق هایی که گاهی دانشجوهای ایرانی رو به مرز جنون میرسونه

یا ...

یا صرفا اینکه آمار بدیم دانشگاهمون بین المللی دانشجو میگیره و سالی nتعداد فارغ التحصیل خارجی داریم و آمارهای به ظاهر قشنگی از این دست، به هر بهایی ارزشمنده؟

  • مک بس

نظرات  (۴)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • بابا بین الملل :)

    پاسخ:
    خیلیییییییییییییییییییییییی:/
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • معجزه ای به نام پووووول!!!

     

     

    پاسخ:
    دقیقا
    فقط من به اون زمانی فکر میکنم که این مهندس ها بعدا وقتی خرابکاری کردند ازشون میپرسن مدرکتو از کجا گرفتی؟

    اگه به خاطر پول باشه که یک کم سخت گیری کنن نتونه پاس کنه و بیشتر پول بده خوب 

    پاسخ:
    اینم حرفیه
    ولی فکر میکنم بهتره زودتر بره یکی دیگه بیاد جاش:/


    پ.ن. سلام بانو، چه عجب از این طرفا:)

    سلام خانم  ☺

    والا دیدم ارتباط یه طرفه است دیگه دلم یجوری شد (همون تقصیر خودته که ازم‌ سرنمیزدی می باشد) 😏

    پاسخ:
    شرمندتم
    یه سری آمدم ادرسی که قبلا ازت داشتم مسدود بود!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">