منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

675

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

مراقب سلامتیتون باشید

 

 

تا مثل من جا نمونید از قافله تشییع

سردار یکساعتیت باشه و نتونی بری!

+فقط بخاطر دردونه و اقای همسر که میدونم دیگه تحمل مریضیم رو ندارن اینجا نشستم:(

+کم کم دارم به جاماندن از همه قافله ها عادت میکنم

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • از همون یه ساعتی بهش سلام بدید و سلام مارو هم برسونید،

    شهید ناظره به احوال ما

    پاسخ:
    من مدتهاست با همین فکرها زندگی میکنم
    شهید ناظره به احوال ما
    امام ناظره به احوال ما و...
    شنیدم حاج اقایی گفته  هرکی دلتنگ شهادته  از سردار تو تشییعش مدد بگیره، ما توفیق خواستنش رو هم نداریم...
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    دل که همراه باشه

    کار خودشو میکنه...

    پاسخ:
    سلام
    نمیکنه حاجی
    این حجم بغض خالی نمیشه
    نه از لحاظ جسمی نه روحی کشش رو ندارم، ولی سنگینیش داره غیرقابل تحمل میشه

    +دقیقا مثل 7-8سال پیش، تو مراسمات فوت بابام، بخاطر دردونه نذاشتن خیلی شرکت کنم، ولی آخرش بیمارستانیم کرد...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من رفتم 

    و دارم میگم بهتر که نرفتی

    *** **** *** ****** ****** **** * *** **** ** *** **** **** ****** ** *** **** ** **** ***** ***** ** **** ***** * ******

    ول کردم 

    و برگشتم 

    گفتم نیومدم گناه کنم 

    پاسخ:
    واقعا متاسفم برای اون دسته آدم نماهایی که از هرفرصتی به سود خودشون استفاده میکنن، اینا از بل هم اضل هم فراتر رفتن:/
    ببخش که مجبور شدم کامنتت رو سانسور کنم، حق داشتی واقعا، تصورش هم سخته چه برسه به تحملش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">