منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

676

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۰ ق.ظ

1. دردونه بعد از نمازهاش سه تا دعا میکنه، که اولیش تعجیل در ظهوره

 

2.سال قبل تو مدرسه بهشون گفتن موسیقی که گوش میدین قلبتون سیاه میشه و دیگه امام زمان نمیتونه بیاد به قلب هاتون

(بماند که از اون روز تقریبا هیچ آهنگی توی خونه ما صداش بلند نمیشه، حتی آهنگ های ابتدا و انتهای کارتون های کودکان)

 

=» دیشب از دوستش تعریف میکنه که هر کلمه ای که میگن، ایشون یه آهنگ میخونه که اون کلمه درش هست، معلومه هم از این به اصطلاح خلاقیت دوستش خوشش اومده، هم با آموخته ذهنی قبلیش درگیره

آروم میگه:قلبش ولی سیاه میشه، گرچه این همه! من دعا کردم آخرش امام زمان نیومد!  :دی

  • مک بس

نظرات  (۵)

  • ملکه بانو
  • عزیزم! خدا حفظش کنه

     

    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    واقعا چطور میتونن این همه افراط را انجام بدن؟ وقتی بزرگ شد اذیت میشه 

    درست نیست به خدا 

    مسخره کردن خودشونو

    یه نگاه بکن اینایی که تو بزرگسالی دچار چالشهای عمیق و تضادهای داغون شدن با این چیزا

    پاسخ:
    خب من تو این زمینه چون خودم هنوز به جمع بندی کاملی نرسیدم و البته خیلی از مسائل رو هنوز بلد نیستم به زبان کودکانه بگم، خیلی ورود نکردم، به نظرم رسید گذشت زمان از حساسیتش کم میکنه، و بعد از مدتی راحت تر هم میشه براش توضیح داد

    ولی تعالیم مدرسه ای که داره تا این حد موسیقی را تقبیح می کنه فکر کن چقدر روی روح و روان طرف اثر بذاره 

    اون الان داره همکلاسیشو قضاوت می کنه 

    از همون قضاوت هایی که خودمم مبتلا بودم 

    فکر می کردم من بهترم چون مثلا فلانم آرایش نمی کنم 

    دستامو تیغ نمیزنم 

    یا از این چیزا 

    در حالی که دنیا شدید و محکم بهم فهموند که اینا غلطه 

     

    همین امروز رادیو معارف می گفت که موسیقی در اصل خودش حرام نیست 

    از بچگی و اجباری (اجبار به معنی تهدید و زور نیست همین تزویری که موسیقی امام زمان را دور می کنه هم اجباره برای بچه ای که آگاهی کامل درباره حکم شرعی نداره، کل مداح ها دارن از موسیقی استفاده می کنن و هر موسیقی ای رپ و راک و متال و... نیست) 

     

    چی بگم دیگه به خدا

    پاسخ:
    درسته ولی قبول کن فعلا نمیتونم برای بچه توضیح بدم فرق موسیقی حلال و حرام رو
    نمیتونم هم کلا آزادش بذارم، به همین خاطر فعلا تا حدی آزادش گذاشتم، ولی در اولین فرصت باید حلش کنم تا به قول شما دیگران رو قضاوت نکنه
    به نظر من موسیقی تو ذات آدم هاست، اینو من به عینه در دردونه تجربه کردم، ولی بحثش خیلی مفصله

    خب من قبلا یاد گرفتم آدمها رو قضاوت نکنم، و اگر هم کردم تا حد ممکن خوبیهاشون رو که خودم ندارم ببینم، البته به سنی رسیده بودم که بتونم اینو درک کنم، تو سن پایین تر واقعا سخته
    به همین خاطرم سعی میکنم تا اونجایی که بتونم دردونه رو با هیچ کس مقایسه نکنم تا خودش هم اینکارو نکنه

    من حرفم در شما نیست 

    شما آزادش گذاشتی ولی مدرسه داره تقبیح می کنه 

    مدرسه داره میگه موسیقی حلال و حرام داره؟ نه 

    نمیگه 

    و این بده 

    وقتی یک کم بزرگتر شد بگه خوب این بد نیست اینو گوش بدم 

    بعد اگه رفت تو کلاه شرعی درست کردن یا همه را کلاه شرعی خطاب کرد چی؟ 

    می دونی من خودم با این تضادها بودم که میگم 

    شایدم من عتیقه و استثنایی بودم که این تضادها و بیزاری ها واسم درست شد 

     

    خیلی بخش آخر حرفتو دوست داشتم منظورم خط آخر حرفته 

    پاسخ:
    درسته، البته اینی که گفتم رو فقط یک بار سال قبل بهش گفتن، و چون من نقضش نکردم تو ذهنش مونده، وگرنه بعضی مسائلی که به نظرم مشکل اساسی ایجاد میکنه رو توضیح میدم براش
    ولی این مورد رو چون خودم هم هنوز حد و مرز مشخصی براش ندارم، هنوز توضیح ندادم، البته اینکه اصولا خانواده ی موسیقایی نیستیم هم بی تاثیر نیست، اصولا اهل موسیقی گوش دادن نیستیم
    نه، شما استثنایی نیستی، هرکسی با این تناقضات روبرو میشه، بی جهت هم نیست که امام علی فرمودن فرزندانتون رو برای زمان خودشون تربیت کنید


    +کلا تربیت فرزند مقوله سختیه

    البته داشتم فکر می کردم که خیلی هم شاید بد نباشه که

    نمی دونم 

    واقعا نمی دونم 

    حتی نمی تونم جمله ام رو تموم کنم بس که ...

     

    ای بابا 

    :| 

    پاسخ:
    :))))
    خب همین دیگه
    منم همین گیرها رو دارم که فعلا آزادش گذاشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">