منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

678

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ق.ظ

انفاق مصادیق متعددی داره که یکیش اینه که اکانت اینترنتت رو در اختیار یکی بذاری، و اون هم کلی فایل تربیتی دانلود کنه و ...

 

 

 

+شاید بی ربط به نظر برسه ولی این روزها عمق تاثیر حلال بودن درآمد رو بیش از پیش حس میکنم، این میشه که گاهی از شدت ترس، تصمیم میگیرم استعفا بدم:(

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • منم خیلی وقتا تصمیم گرفتم استعفا بدم. منتها اطرافیان مخالفت میکنند

    پاسخ:
    سلام
    مگه شما شاغلی؟؟

    دقیقا مثل من، شرایط کاری من به لطف خدا خوبه (البته غیراز ساعت کاری زیاد و محیط اداری نامطلوب)، و از لحاظ استخدامی همکارایی داریم که در شرف بازنشستگی هستند ولی هنوز تبدیل وضع نشدن و من خیلی شرایطم مساعدتره و همینا پاگیرم کرده:(
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • شاغل که نه. نیمچه شاغل

    همون حسابداری رو تو خونه انجام میدم بعد از تولد علی

     

    منم اینکه صاحبکارم داداشمه و اون چندرغازی که سر ماه میگیرم ازش پاگیرم کرده :|

    پاسخ:
    چقدر خوب، من اگر میتونستم تو خونه کار کنم عطای این کار رو به لقاش می بخشیدم
  • دچارِ فیش‌نگار
  • استعفا از چی؟ :)

    پاسخ:
    کار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">