منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

681

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

"شهید سردار سلیمانی"

هنوز هم نامانوسه:(

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • حاج قاسم

    پاسخ:
    هعی

    کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • واقعا هم

    منم دوست ندارم بگم شهید سلیمانی

    دلم میگیره

    پاسخ:
    اصلا انگار باورپذیر نیست، من که حس میکنم هستن، و به همین دلم گرمه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">