منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

683

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۸ ق.ظ

 این انصافه

نه! این انصافه که فکر کنن آقای همسر برادر دردونه است، و من مامانش!!!!!!!!!!!!!! :///

 

 

 

نه به ایشون، نه به اونایی که فکر میکنن هنوز ازدواج نکردم!

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • خخخ

     

    مردم در مورد همه چیز نظر میدن. گاها نظراتی که شاخ آدم درمیاد!

     

     

    ماهم اوایل که ازدواج کرده بودیم یکی از دوستای حضرت آقا در مورد اختلاف قدمون نظر داده بود. حضرت آقا خییییلی ناراحت شده بود. 

    پاسخ:
    واقعیتش اینه که آقای همسر به قول معروف بی بی فیس هستن، اینکه بهش نخوره دختری نصف قد خودش داشته باشه طبیعیه
    ولی من خودم هم با دوران مجردیم خیلی فرق نکردم،  و این مورد از این جهت برام جالب بود که متوجه شده بود من مادر دردونه ام، البته احتمالا حتی به ذهنش هم خطور نکرده بود که تصویر ذهنیش از من و آقای همسر رو بذاره کنار هم که مثلا به من میاد همچین پسری داشته باشم:دی یا شاید اصلا چهره منو ندیده، چون هرروز فقط من دردونه رو سوار ماشینش میکنم و خداییش ایشون هیچ وقت بر نمیگرده تو صورتم نگاه کنه:)


    اوایل ازدواج که انگار مقایسه ات نکنن، امتیاز اون مرحله رو از دست میدن:)


    چقدر سخت!!!

    پاسخ:
    خیلییییییییییییییییییییی:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بی بی فیس پسرونه دیگه ندیده بودیم :))

    پاسخ:
    :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">