منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

37

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ

قبل از اینکه از کسی انتظار رفتاری رو داشته باشی، ببین خودت همون رفتارو باهاش داری یا نه!!


پ.ن. این همون حدیث معروفه، که من تااااااازه بهش رسیدم:((

  • مک بس

نظرات  (۱)

دقیقا
من دارم این مسئله رو در مورد پسرم انجام میدم، یعنی در تلاشم که انجامش بدم
پاسخ:
چقدر خوب
من البته بیشتر همسرانه مدنظرم بود
چون دردونه انقدر سریع واکنش نشون میده، که اصولا من باید هر رفتارم رو تا دو سه تا پیامدش پیش بینی کنم، تا کم نیارم، و البته که خیلیییییی وقتها غافلگیر میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">