منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

381

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

هروقت با شخصی کار دارم که برخوردش درست نیست،خیلی وقتها به این فکر میکنم که رفتار مراجع قبل از من چطور بوده، که این شخص برخورد ش این شده

البته مطمئنا اخلاق خودش هم موثره



پ.ن.این پی نوشت پست قبل بود

  • مک بس

نظرات  (۱)

هوم
منم ب این فکر میکنم ولی بهم برم میخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">