منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

386

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ق.ظ

تصاویر بچه های مجروح حادثه ی اتوبوس زائران رو که می بینم، دلم خون میشه

یه لحظه به ذهنم رسید: خب بچه نمیبردن همراهشون

ولی بعد از خودم خجالت کشیدم:(

چقدر روسیاهم:((

  • مک بس

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
!!!!!!!!
من با خودم فکر کردم پاشون برسه به اون دنیا میگن ما راهیان حسینی بودیم..
و خب خوبه باز اینو دارن که بگن! خدا ازشون قبول کنه الهی.
پاسخ:
آره با این تصور، خوشا به سعادتشون
منم وقتی خیلی متاثر میشم ازین حرفا میزنم
ولی بعدش همش لبو لوچمو گاز گاز میکنم از پشیمونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">