منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

391

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

یعنی واقعا مامان انتظار داره من ببرمش کربلا،با ویلچر؟!!!

اگه واقعیه که یعنی منو نشناخته یا اقای همسرو،یا خودشو میزنه به نشناختن؟

اگرم شوخیه،که گفتنش چه لطفی داره؟!!!

  • مک بس

نظرات  (۱)

:|
چقدر بده انتظارات خارج از توان.
پاسخ:
میدونی روابط ما همیشه متفاوت از دیگران بوده، یعنی من کسی ندیدم به اندازه من (خواهرام رو قضاوت نمیکنم)از مامانش دورشده باشه، و هییییییییچ انتظاری نداشته باشه، مامان هم همینه، یعنی طوری برخورد کرده که تو هیچ شرایطی ازش انتظار نداشته باشم، مطمئنا قسمتیش به خاطر ناتوانی های مخصوص سنش هست، ولی قسمتیش رو به هیچ جوره قبول نمیکنم که در توانش نیست
حتی گاهی فکر میکنم برای غریبه ها بیشتر دل می سوزونه و نگرانه تا برای بچه هاش
به هرصورت وقتی روابطش با ما مثل روابط بقیه مادرها با فرزندانشون نیست، نباید انتظار داشته باشه روابط ما هم متقابلا اونطوری باشه


البته همه اینها هست، ولی در عین حال هم فکر میکنم ما بچه های خوبی نیستیم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">