منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

532

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

این روزها شکوفا شدن خلاقیت دردونه (این بهترین تعبیری بود که میتونستم به کار ببرم، باور کنین) حسابی کار دستتمون میده

از نقاشی کردن با رژلب ( در نتیجه کار کردن با چسب های ماتیکی) بگیر تا رنگ کردن تمام لباس های مهمونیش با رنگ انگشتی و پراز چسب مایع کردن دست و پاهاش و پرشدن خونه از خورده کاغذ در نتیجه کاردستی درست کردن و ...

در جواب هر واکنشی هم میگه: من دیگه این کارو بلد شدم، تو پیش دبستانی یاد گرفتم

و بدتر اینکه انقدر احساس استقلال میکنه که اجازه گرفتن رو لازم نمیدونه

و بدترتر اینکه در قبال این کارهاش، من باید ذوق زده هم بشم و گرنه....

  • مک بس

نظرات  (۴)

درسته که دختر و پسر خیلی متفاوتند اما باورت میشه پسرک هنوز مهد نمیره زندگی و روزگار من اینه؟ تازه لباسهای خودش و گل پسر همه شون علائم قیچی روشون هست که قیچی شدن. تشک تختش هم همچنین! :| همه رو بی خیال شدم همینطوری تنشون میکنم! :|
کلا دیگه قیچی و ابزار کاردستی و اینها رو یه مدته جمع کردم.
حالا اینا رو گفتی نمیدونم اگه بفرستمش مهد یعنی بدتر میشه؟؟! یا نه دیگه هرکار میخواد بکنه همونجا میکنه و من راحت میشم؟ :|
پاسخ:
ما هم از این دست شیطنت ها داشتیم، ولی حس نمیکرد کارش درسته و وارده، به همین خاطر با احتیاط تر بود، و یا اجازه میگرفت، یا به صورت مختصر عملی میکرد، تا واکنش منو ببینه، بعدش تصمیم بگیره تکرار کنه یا نه:دی
ولی الان حس همه کار بلدی بهش دست داده:دی
فکر نمیکنم بدتر بشه، حتی احتمالا یاد بگیره اصولی کار کنه، دردونه پیش پسرک شما تازه کاره، به همین خاطر ذوق داره:)))
واااای من هلاک اون جمله اخر شدم خخخ
یعنی من هر روز به خودم میگم زندگی فقط صد ساله اولش سخته ...
تازه بچه های من که دوتا هم هستن همش دست به دست هم میدن و ذوق زده میان به من نشون میدن /:
پاسخ:
:)
کامنت شما خیلی شبیه کامنت لوسی می هست، حق دارین، واقعا دوتا بچه باهم خیلییی سخت تره
ولی شرایطی  که تو پست قبل  شرح دادم، واقعا تحملم رو کم میکنه
وگرنه قبلا هم از این شیطنت ها داشت، فکر کنم تحمل من بیشتر بود، و البته اون حس حق به جانبی دردونه هم خیلی کمتر:دی
  • ملکه بانو
  • ما یکم سبک تر این ماجرا رو با شازده پسر داریم
    یه سفره بگیر بذار برای کاردستیش. بگو فقط باید توی اون سفره کاردستی درست کنه.
    بعدم یکی از لباساشوو بده خودش بشوره
    پاسخ:
    حتما امتحان میکنم:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • یا خدااااا


    انگار اپیدمیه!

    دختر مام میگه بدین زهرا رو من ببرم بشورم بیارم!
    میگم بابا این خیلی کوچولوئه! فقط مامان باید این کارو بکنه!

    میگه نه بلدم!!!!

    ایضا بقیه کارها!
    پاسخ:
    خدا حفظشون کنه براتون

    دخترما در این مورد هنوز استعدادهاش بالفعل نشده، فقط در این حد شکوفا شده که میگه بچه داشته باشیم من میشم مامانش، تو خواهرش باش:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">