منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

582

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ق.ظ

چی میشه که یکی تو زندگی متاهلی، تصمیم میگیره در حالی که فکر میکنه  نتیجه تصمیمش فقط به خودش مربوط میشه؟!!!

شاید از احساس فهم و درک بالاداشتن ناشی بشه، ولی ادب، محبت خانوادگی یا هرچی اقتضا میکنه با طرف مقابل هم تا حدی مشورت کنه


همیشه از این جمله آقای همسر متنفرم که "من حرفهات رو گوش میدم" وقتیکه تغییررفتاری در پی نداشته باشه

میدونم شاید خیلی ازخانم ها همین هم براشون مهم باشه که شنیده بشن، و واقعا هم مهمه، ولی وقتی در تصمیمات اثری نداشته باشه، من ترجیح میدم حداقل حرف نزنم


آقایون و خانم های محترم، اگر دقیق نگاه کنیم، هرررر تصمیممون به تمام خانواده مربوط میشه، و حتی جامعه

چقدر این طوری فکر کردن و رفتار سنجیده کردن سخته، من خودم اصلا ادعایی ندارم که اینطوری ام، ولی حداقل در تصمیمات خانوادگی سعی میکنم اینطوری باشم، یا حتی اگر در موقعیت توضیح مفصل ندادم، ثمرات بعدی تصمیماتم جایی برای توضیح نذاشته

میدونم تاحدی خودخواهانه دارم مینویسم، ولی...

الان واقعا عصبی و تا حدی خسته ام از تصمیمات به ظاهر شخصی آقای همسر، که تماااااااام زندگیمون رو تحت الشعاع قرار داده و میده

نمونه اش:انتخاب شغل


  • مک بس

نظرات  (۲)

  • عینکی عینکی
  • مرد های ایرانی یاد نگرفته اند که زن به عنوان همسر دقیقا هم اندازه خودشون تو زندگی مهمه
    منم خیلی از این بابت آسیب میبینم تو زندگیم
    پاسخ:
    سلام
    تربیت خانوادگی که واقعا خیلی مهمه، و گاهی غیرقابل تغییر، ولی من معتقدم من خودم هم شیوه رفتار صحیح همسرانه رو بلد نیستم، وگرنه زیادن مردهایی که قبل و بعد از ازدواجشون قابل مقایسه نیستند
  • عینکی عینکی
  • سلام
    قبول دارم حرفتون رو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">