منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

594

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ

اخیرا دقت کردین توی بعضی کارتون های ایرانی، مامان ها و دخترها توی خونه حجاب ندارن!!

نمیدونم چرا زیادی مشکوکم:(




بعدا نوشت: اولین باری که من این کارتون رو دیدم همون روزهایی بود که موضوع اکران نشدن فیلم کاناپه خبرساز شده بود، به نظرم اومد این نوع کارتون ها ذائقه بچه ها رو آماده میکنه، تا بعدها با فیلم هایی مثل کاناپه مشکلی نداشته باشن

  • مک بس

نظرات  (۱۰)

واقعا؟ 
خخخخخخ نظری ندارم بازم 
پاسخ:
همین که حاضری کافیه دوست جون:)
:))))
باورت میشه من اوایل اصلا نمیتونستم اوضاع رو هضم کنم؟ :)))
یعنی ته دلم حس اینو داشتم که کسی کشف حجاب کرده. :))) تریپ خاک به سرم و اینا :))

اما الان فکر میکنم کارشون درسته. محرم و نامحرمم آموزش میدن ^_^

حالا مشکوک چرایی؟
پاسخ:
دقیقا منم همین حس رو دارم، به نظرم اومد این میشه مقدمه کشف حجاب و اینکه خب یه کم بیرون هم مو پیدا باشه طوری نمیشه و ...
اره این آموزشه درش هست، امیدوارم همین باشه


همین دیگه بخاطر همین حس هایی که داشتم :دی
اونی که خانمه همیشا و همه جا یه جوری ترسیم شده چهره ش که یه کم موهاش بیرونه دقیقا همین معضلیه که گفتی. 
اما اونی که تو خونه بی روسریه و پیش نامحرم چادر داره این مشکل رو ایجاد نمیکنه.
پاسخ:
راستش من دیگه تا این حد دقیق نبودم:)
نه آخه نظرم این بود که اوه اوه سرلخت 
چه عیبی داره خوب؟ 

پاسخ:
تو پست جوابت رو دادم:)
  • محمدعلی ‌
  • عه! :)))
    پاسخ:
    بعله
    من قبل از اینکه این کارتون هارو ببینم خیلی خیلی این نقد رو از متخصصین کارای فرهنگی می شنیدم که تفاوت پوشش داخل و خارج از خونه رو باید با کارتون ها آموزش بدن:) برای همین وقتی دیدم این ایده عملی شده خیلی هم شادان شدم:)) اصلا هم مشکوک نشدم:))
    پاسخ:
    چقدر خووب، الان که نظر مثبت همه دوستان رو دیدم کلی دیدم عوض شد:)
  • لیلی بانو
  • به نظرم خیلی خوبه
    طبیعه
    قشنگ تر آموزش میده نسبت به اون حالتی که همه اش حجاب دارن
    تو خونه و بیرون یه شکل اند


    کارتون حسنا را میگید؟ 
    پاسخ:
    راستش اسمش یادم نیست، چون خیلی وقت قبل خونه بودم، و دیدم:)
    من این کارتون رو قبلا دیدم 
    اتفاقا منم اولین بار که دیدم کلی موضع گرفتم و کلی در موردش با چند نفر حرف زدم اما بعد دیدم خیلی قشنگ داره به بچه ها حجاب داخل خونه و بیرون خونه رو یاد میده اکثر خانمای کارتون هم چادری و اهل مسجد رفتن هستن. عمو روحانی هم داره
    حتی به یه نکات جالبی اشاره می کنه مثلا همه بچه ها خواهر و برادر دارن و تنها نیستن یا اینکه با پدر بزرگ و مادر بزرگ تو یه خونه زندگی می کنن ، مسجد میرن 
    خیلی جالبه به نظرم
    پاسخ:
    امیدوارم این آموزش رو داشته باشه
  • عینکی عینکی
  • آره منم خیلی مشکوک بودم 
    اصلا کلا بعضی چیزا داره عجیب میشه ... دقت کردی؟
    پاسخ:
    بقیه مشکوکات رو شما بگو، منم دقت کنم:)
  • محمدرضا .....
  • سلام
    چند روز پیش دختر چهارساله‌ام داشت همین کارتون را میدید
    یه دفعه خانمم صدام زد و گفت:
    آقا ببین‌ این کارتن را به نظرت مشکوک نیست؟
    بهشون گفتم:
    هم میتونه جنبه مثبت داشته باشه و عم جنبه منفی...
    ولی از این باب که اوج این کارتن را ساخته میشه گفت نیتشون خیر بوده و کارشناسی شده این کار را کردند
    ولی امیدوارم‌ این کار کلمةُحقٍّ یُرادُ‌ به الباطلَ نشه
    یعنی یه‌ عده‌ای از این موضوع سوء استفاده بکنند و بگند توی فیلم و سریالها هم باید مثل فیلمهای ترکیه‌ای و مصری همین کار را کرد که بیرون حجاب داشته باشند و توی خونه نه
    پاسخ:
    سلام، خوش امدین
    دقیقا من هم نگرانیم همین سوءاستفاده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">