منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

596

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ق.ظ

یکی از مراجعینم برام پیامک زده که چقدر شما انرژی مثبت به من دادین!!!


تو یه مغازه دارم خرید میکنم که خریداری که اتفاقی سری قبل هم با هم خرید میکردیم، میگه چقدر چهره شما انرژی مثبت داره!!


یکی از دوستان مجازی بهم پیام میده که من همیشه از تو انرژی مثبت میگیرم !!!



پ.ن. تعارف جدیده؟؟ من در جریان نیستم؟؟

  • مک بس

نظرات  (۱)

خوب شاید واقعا انرژی مثبت داری و خودت حواست نیست
پاسخ:
امیدوارم اینطوری باشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">