منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

601

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ب.ظ

گاهی فکر میکنم مامان حرف که میزنه،همون موقع،قبلش یا حتی بعدش به تاثیر حرفش فکر میکنه یا نه



بی ربط نوشت:بالاخره دارم اسباب کشی میکنم

ببخشید کامنت ها بی جواب تایید شد،در اولین فرصت جواب خواهم داد

  • مک بس

نظرات  (۶)

Oh
My
God!

مبارکه ^_^
پاسخ:
امیدوارم
راستش انقدر که مامان بدخلقی کرده،که حس میکنم دارم گناه میکنم
اصلا اون حس خوشایندی که فکر میکردم خواهم داشت،یا اصولا هرکسی موقع رفتن خونه خودش داره،رو ندارم
به سلامتی باشه ان شاء الله
حس گناه به خودت راه نده
  • عینکی عینکی
  • چرا پیش مامان بودی؟
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام
    ان شاالله به خیر و سلامتی
    سخت نگیر. سعی کن خاطره خوبی برای گل دخترت بمونه. ^_^
    به سلامتی
    مبارک باشه
    الهی که یه عالمه خاطره های خوب و خوش تو خونه جدید واستون رقم بخوره (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">